Почетна
МАПА ПРОЦЕДУРА

 

 ОПШТИНСКИ УСЛУЖНИ ЦЕНТАР, ШАЛТЕР БР. 1

Радно време 7 - 15 часова

Опис послова:

  1. Пријем поднесака
  2. Давање обавештенја грађанима у вези попуне образаца
  3. Усмеравање грађана код надлежних референата
  4. Други послови по налогу руководиоца Одељења и начелника Општинске управе
 ОПШТИНСКИ УСЛУЖНИ ЦЕНТАР, ШАЛТЕР БР. 2

Радно време 07:30 - 14:00 часова

На шалтеру поште грађанима је омогућено да врше све врсте плаћања.

 

ОПШТИНСКИ УСЛУЖНИ ЦЕНТАР, ШАЛТЕР БР. 3

Радно време 7 - 15 часова

Опис послова:

  1. Пружање стручне помоћи у обради захтева за кредите, подстицајна  и донаторска средства
  2. Давање обавештења везаних за регистрацију пољопривредних газдинстава
  3. Пружање помоћи приликом оснивања пољопривредних удружења
  4. Пријем захтева за исдавање уверења о сопственој производњи
  5. Пријем захтева за надокнаду штете у сточарству
  6. Пријем захтева за надокнаду штете услед елементарних непогода у воћарству и повртарству
  7. Пријем захтева за накнаду за одстрел вукова
  8. Други послови по налогу руководиоца Одељења и начелника Општинске управе

 

ОПШТИНСКИ УСЛУЖНИ ЦЕНТАР, ШАЛТЕР БР. 4

Радно време 7 - 15 часова

Опис послова:

  1. Давање информација и пружање помоћи у вези са подношењем захтева за пререгистрацију фирме
  2. Давање информација и пружање помоћи у вези са подношењем захтева за оснивање фирме
  3. Давање информација и пружање помоћи у вези са подношењем захтева за измену података о фирми

  

ОПШТИНСКИ УСЛУЖНИ ЦЕНТАР, ШАЛТЕР БР. 5

Радно време 7 - 15 часова

Опис послова:

  1. Давање информација о основним условима за уређење простора за изградњу објеката
  2. Пријем захтева за издавање одобрења за изградњу објеката за физичка и правна лица
  3. Пријем захтева за издавање одобрења за изградњу и постављање привремених објеката
  4. Пријем захтева за издавање употребних дозвола за све врсте објеката чије је одобрење за изградњу издала Општинск управа
  5. Пријем захтева који су у вези са радом инспекцијских служби
  6. Контрола техничке документације за подношење захтева под тачком 2. 3. 4 и 5
  7. Давање обавештења у вези са пословима које обавља Одељење за урбанизам, имовинско - правне и стамбено - комуналне послове
  8. Давање обавештења у вези са пословима које обављају инспекцијске службе

 

ОПШТИНСКИ УСЛУЖНИ ЦЕНТАР, ШАЛТЕР БР. 6

Радно време 7 - 15 часова

Опис послова:

  1. Пријем и завођење поште
  2. Распоређивање поште по одељењима општинске управе
  3. Праћење плаћања такси за поднеске
  4. Други послови по налогу руководиоца Одељења и начелника Општинске управе

 ОПШТИНСКИ УСЛУЖНИ ЦЕНТАР, ШАЛТЕР БР. 7

Радно време 7 - 15 часова

Опис послива:

  1. Овера рукописа, преписа, потписа и сл.
  2. Издавање радних књижица и вођење евиденције о издатим радним књижицама
  3. Издавање уверења о имовиснком стању студената и ученика ради регулисања права на стипендије и кредите
 

 ОПШТИНСКИ УСЛУЖНИ ЦЕНТАР, ШАЛТЕР БР. 8

Радно време 7 - 15 часова

Опис послова:

  1. Издавање извода из матичне књиге рођених, венчаних и умрлих
  2. Издавање уверења о држављанству
  3. Издавање уверења о слободном брачном стању
  4. Оверавање образаца за издавање личних карата
  5. Други послови по налогу руководиоца Одељења и начелника Општинске управе
 
 ОПШТИНСКИ УСЛУЖНИ ЦЕНТАР,  ШАЛТЕР ЗА ПОРЕЗ
 Више о порезима и  Одељењу за локалну пореску администрацију овде

 Пореска пријва за утврдјивање пореза на имовину за правна лица
Преузмите захтев -  за правна лица   за физичка лица

Пријава за локалну комуналну таксу  Преузмите захтев -овде         

Пријава за утврђивање локалне комуналне таксе за држање средстава за игру 
Преузмите захтев - овде  

     
Захтев за повраћај - прекњижавање више или погрешно наплаћеног пореза
Преузмите захтев  - овде 

     Захтев за отпис камате 2010(1) 

Преузмите захтев  - овде  
Вести & Догађаји
21.Јун 2018.
Позивница за дан ...
28.Мај 2018.
Завршена израдња водовода Луке , фаза ...
Кроз пројекат "Побољшање квалитета живота грађана кроз изградњу водоводне инфраструцтуре"  вредан око 21 милион динара, финансиран из средстава Европске >
22.Фебруар 2018.
НАЈАВА ДОГАЂАЈА ЦЕРЕМОНИЈЕ ПОТПИСИВАЊА ...
Влада Јапана обезбедила је 7.000.000,00 динара за Пројекат опремања Опште болнице у Пријепољу медицинском опремом, тачније реновирање породилишта са медицинском >
20.Октобар 2017.
ОБАВЕШТЕЊЕ О ОДРЖАВАЊУ ЈАВНЕ РАСПРАВЕ О НАЦРТИМА ОДЛУКА КОЈИМА СЕ УРЕЂУЈЕ НАЧИН УТВРЂИВАЊА ПОРЕЗА НА ...
  У поступку припреме сета Одлука којима се уређује начин утврђивања пореза на имовину, Општинска управа општине Пријепоље спроводи јавну расправу о нацртима >
04.Октобар 2017.
Град Пријепоље учествује у националном пројекту ’’Цоца-Цола подршка ...
"Град Пријепоље учествује у националном пројекту ''Coca-Cola подршка младима'' који младима у Србији од 18 до 30 година омогућава да унапреде своје личне и >
30.Мај 2017.
Позив за 10 младих ...
Са великим задовољством, Општина Пријепоље заједно са Канцеларијом за младе из Пријепоља, расписује позив за 10 младих креативаца који траже нове изазове у области >
01.Фебруар 2016.
Јавна расправа за израду симбола и Дана општине ...
Комисија за израду предлога симбола и Дана општине Пријепоље организује у уторак, 2. фебруара 2016. године од 19 часова у Дому културе Јавну расправу о предлогу избора >
30.Децембар 2015.
Саопштење председника ...
Дана 29.12.2015. године у вестима ТВ форум није објективно  известила грађане у вези седнице Скупштине општине Пријепоље која је одржана дана 28.12.2015. године на којој >
10.Септембар 2015.
Турски амбасадор посетио ...
Општину Пријепоље посетили су амбасадор Републике Турске у Србији Мехмет Кемал Бозај и представници турског удружења "Пријетељи Санџака". Том приликом >
09.Септембар 2015.
Страница општине Пријепоље на 7. месту ...
Службена страница општине Пријепоље је заузела 7. место на ранг лист од 169 службених страница општина, наводи се у извештају "УСКЛАЂЕНОСТ ВЕБ ПРЕЗЕНТАЦИЈА >
22.Април 2015.
Наставак сарадње са Фондацијом Ана и Владе Дивац ...
   Фондација Ана и Владе Дивац и УСАИД су званично представили нови двогодишњи пројекат Дивац омладиски фондови који ће подржати омладинске пројекте у >
28.Јануар 2015.
Конференција „Славимо разноликост“ ...
У Београду је 22. Јануара одржана конференција „Славимо разноликост“ посвећена јачању и зближавању омладинских организација из мултикултуралних средина >